Мета:
- Розвивати творче мислення учнів, уяву; прищеплювати любов до прекрасного, до мистецтва;
- Прищеплювати навички спілкування учнів один з одним;
- Закріпити знання, вміння та навички отримані на уроках образотворчого мистецтва. Обладнання: папір формату А4,АЗ,А1, кольорові олівці, фломастери.
Хід заходу
«Здрастуйте дорогі учасники і гості! Сьогодні ми зібралися для того щоб пограти, повеселитися і підняти свій настрій, а ще для того щоб подивитися, чому ми навчилися на наших заняттях. Не будемо відтягувати задоволення. Ми починаємо!"
Сьогодні я розповім історію про появу одного простого предмета, а якого ви мені зараз назвете відгадавши загадку:
У носатого Івана
Одежина дерев’яна.
Він у чистім полі ходить
І по ньому носом водить.
Не стрижений, не чесаний –
Гострим ножем зетесаний.(Олівець)
Правильно олівець.
Чим же люди малювали раніше, коли у них не було простого олівця? Вони малювали деревним вугіллям. Брали обгорілий прутик з багаття і малювали.
Минуло багато часу, вугіллячко замінили на свинцеву паличку, яку для зручності, вкладали в трубочку зі шкіри.
Так тривало дуже довго до XVI століття, поки не була знайдена нова основа олівця - грифель. Вперше мінерал - грифель виявили англійські пастухи, вони помітили, що коли вівці труться об камені то стають чорними. Переконавшись у тому, що цей мінерал не підходить для виготовлення куль і зброї, люди взялися виготовляти з нього тонкі загострені палички, правда, придатні тільки для малювання, а не для письма, так як дуже бруднили руки.Так як графіт дуже м'який в нього почали додавати глину. Від цього графітний стрижень ставав твердіше і міцніше. Чим більше глини, тим твердіше олівець.
Тому і бувають олівці різних видів: твердий, середній і м'який.
Але графіт сильно брудниться, тому у нього з'явилася «одяг». Вон став дерев'яний. Виявляється, не кожне дерево підійде для виготовлення корпусу олівця. Потрібно дерево, яке легко стругати і різати. Ідеальним виявився для цієї мети сибірський кедр.
Виготовляли олівці тоді вручну. Розведену водою суміш графіту, глини, жиру, сажі і клею заливали в отвір у дерев'яній паличці і спеціальним чином випарювали. Один олівець виготовляли близько п'яти днів, і коштував він дуже дорого.
Яких тільки олівців немає. Є олівці круглі, шестигранні, восьмигранні, плоскі, тригранні. Бувають олівці з пензликами, олівці-гумки і кольорові.
Стародавні художники змішували сало тварин з сажею і отримували чорний стрижень, пташиний послід давав білий колір, окис заліза фарбував сало в червоний і помаранчевий колір, а гірська порода з марганцю - давала коричневий. Так формували зручні для малювання палички - стародавні олівці.
Олівці вірно і надійно служать людям багато років. Їх беруть з собою аквалангісти. Космонавти теж користуються олівцем для записів. На Півночі, де завжди стоять сильні морози, паста в ручках може замерзнути, а олівець ні.
Конкурс «Розминка»(1 частина)
Водить дружбу з олівцями,
зошитами,папірцями.
На малюнку щось не те?
Вмить вона його зітре!(Гумка)
Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і рішення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.(Ручка)
Порахує сантиметри,
А як треба- міліметри.
Рівно лінії проводить,
З олівцем за ручку ходить.(Лінійка)
Він такий, як олівець.
Розмалює папірець.
Як побачить він водицю —
Вийде сонце і травиця. (Пензлик)
Конкурс «Домалюй малюнок»
Завдання:
На альбомному аркуші невідомий художник почав малювати малюнок але не встиг його закінчити. Вгадайте, що хотів намалювати художник та домалюйте малюнок.
Конкурс «Розминка»(2 частина)
Намалюй барвисті квіти
І беріз зелені віти,
Щоб був гарний твій пейзаж,
Фарби ти візьми гуаш.
Поєднаєм квіти, сонце,
Небо ясне у віконці,
Як докупи все зберемо,
Як картину цю назвемо?(Композиція)
Фрукти, овочі та ваза,
Кожен з вас побачить зразу
В чому річ і в чому суть,
Як картину цю зовуть?(Натюрморт)
Змалював Андрійко маму,
А малюнок вставив в раму.
Цей малюнок, не секрет,
Називається… (Портрет)
Бачим ліс, галяву ясну,
День безхмарний та прекрасний,
Захопило подих аж,
Як побачили… (Пейзаж)
Конкурс «Малюємо не дивлячись
Завдання:
Спробуйте намалювати із зав'язаними очима маркером на аркуші формату АЗ
- Кішку;
- Слона;
- Жирафа.
Жартівлива вікторина:
-Як звуть художників, які малюють без кистей і фарб?(Мороз, Осінь, Сонце.)
-Який матеріал для малювання заливає обличчя від сорому?(Фарба)
-Її художник «вганяє в краску». Назвіть її.(Кисть.)
-Чим, на думку художників, маслом не зіпсуєш?(Картину.)
-Напівфабрикат картини - це... Що?Ескіз.)
-Тканина мовою живописця - це... Що? (Полотно)
Конкурс «Малюємо разом».
Учні розділяються на групи.
Кожна група повинна намалювати картину на задану тему.
Показ результатів творчості учнів. Підведення підсумків конкурсів
- Розвивати творче мислення учнів, уяву; прищеплювати любов до прекрасного, до мистецтва;
- Прищеплювати навички спілкування учнів один з одним;
- Закріпити знання, вміння та навички отримані на уроках образотворчого мистецтва. Обладнання: папір формату А4,АЗ,А1, кольорові олівці, фломастери.
Хід заходу
«Здрастуйте дорогі учасники і гості! Сьогодні ми зібралися для того щоб пограти, повеселитися і підняти свій настрій, а ще для того щоб подивитися, чому ми навчилися на наших заняттях. Не будемо відтягувати задоволення. Ми починаємо!"
Сьогодні я розповім історію про появу одного простого предмета, а якого ви мені зараз назвете відгадавши загадку:
У носатого Івана
Одежина дерев’яна.
Він у чистім полі ходить
І по ньому носом водить.
Не стрижений, не чесаний –
Гострим ножем зетесаний.(Олівець)
Правильно олівець.
Чим же люди малювали раніше, коли у них не було простого олівця? Вони малювали деревним вугіллям. Брали обгорілий прутик з багаття і малювали.
Минуло багато часу, вугіллячко замінили на свинцеву паличку, яку для зручності, вкладали в трубочку зі шкіри.
Так тривало дуже довго до XVI століття, поки не була знайдена нова основа олівця - грифель. Вперше мінерал - грифель виявили англійські пастухи, вони помітили, що коли вівці труться об камені то стають чорними. Переконавшись у тому, що цей мінерал не підходить для виготовлення куль і зброї, люди взялися виготовляти з нього тонкі загострені палички, правда, придатні тільки для малювання, а не для письма, так як дуже бруднили руки.Так як графіт дуже м'який в нього почали додавати глину. Від цього графітний стрижень ставав твердіше і міцніше. Чим більше глини, тим твердіше олівець.
Тому і бувають олівці різних видів: твердий, середній і м'який.
Але графіт сильно брудниться, тому у нього з'явилася «одяг». Вон став дерев'яний. Виявляється, не кожне дерево підійде для виготовлення корпусу олівця. Потрібно дерево, яке легко стругати і різати. Ідеальним виявився для цієї мети сибірський кедр.
Виготовляли олівці тоді вручну. Розведену водою суміш графіту, глини, жиру, сажі і клею заливали в отвір у дерев'яній паличці і спеціальним чином випарювали. Один олівець виготовляли близько п'яти днів, і коштував він дуже дорого.
Яких тільки олівців немає. Є олівці круглі, шестигранні, восьмигранні, плоскі, тригранні. Бувають олівці з пензликами, олівці-гумки і кольорові.
Стародавні художники змішували сало тварин з сажею і отримували чорний стрижень, пташиний послід давав білий колір, окис заліза фарбував сало в червоний і помаранчевий колір, а гірська порода з марганцю - давала коричневий. Так формували зручні для малювання палички - стародавні олівці.
Олівці вірно і надійно служать людям багато років. Їх беруть з собою аквалангісти. Космонавти теж користуються олівцем для записів. На Півночі, де завжди стоять сильні морози, паста в ручках може замерзнути, а олівець ні.
Конкурс «Розминка»(1 частина)
Водить дружбу з олівцями,
зошитами,папірцями.
На малюнку щось не те?
Вмить вона його зітре!(Гумка)
Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і рішення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.(Ручка)
Порахує сантиметри,
А як треба- міліметри.
Рівно лінії проводить,
З олівцем за ручку ходить.(Лінійка)
Він такий, як олівець.
Розмалює папірець.
Як побачить він водицю —
Вийде сонце і травиця. (Пензлик)
Конкурс «Домалюй малюнок»
Завдання:
На альбомному аркуші невідомий художник почав малювати малюнок але не встиг його закінчити. Вгадайте, що хотів намалювати художник та домалюйте малюнок.
Конкурс «Розминка»(2 частина)
Намалюй барвисті квіти
І беріз зелені віти,
Щоб був гарний твій пейзаж,
Фарби ти візьми гуаш.
Поєднаєм квіти, сонце,
Небо ясне у віконці,
Як докупи все зберемо,
Як картину цю назвемо?(Композиція)
Фрукти, овочі та ваза,
Кожен з вас побачить зразу
В чому річ і в чому суть,
Як картину цю зовуть?(Натюрморт)
Змалював Андрійко маму,
А малюнок вставив в раму.
Цей малюнок, не секрет,
Називається… (Портрет)
Бачим ліс, галяву ясну,
День безхмарний та прекрасний,
Захопило подих аж,
Як побачили… (Пейзаж)
Конкурс «Малюємо не дивлячись
Завдання:
Спробуйте намалювати із зав'язаними очима маркером на аркуші формату АЗ
- Кішку;
- Слона;
- Жирафа.
-Як звуть художників, які малюють без кистей і фарб?(Мороз, Осінь, Сонце.)
-Який матеріал для малювання заливає обличчя від сорому?(Фарба)
-Її художник «вганяє в краску». Назвіть її.(Кисть.)
-Чим, на думку художників, маслом не зіпсуєш?(Картину.)
-Напівфабрикат картини - це... Що?Ескіз.)
-Тканина мовою живописця - це... Що? (Полотно)
Конкурс «Малюємо разом».
Учні розділяються на групи.
Кожна група повинна намалювати картину на задану тему.
JSM HOLDINGS, Inc. | JCMH Hub
ОтветитьУдалитьJSM HOLDINGS, INC. 양주 출장안마 | JCMH, Ltd. | 대구광역 출장샵 1-855-634-2133. 서울특별 출장마사지 Telephone: 군포 출장마사지 +1 (662) 파주 출장샵 770-3360, Website: http://www.jtmhub.com/